Alla inlägg under juni 2010

Av Sandra - 18 juni 2010 23:17

Trööööött som bara den.. blir att ta och lägga sig i sängen nu och de ska bli skönt!! :P Man har ju jobbat hela dag och de tar ju på krafterna lite.. haha! Men fick mig två fina uppiggande blider av min sötnöt i kväll .. =) Så i morgon är de sista dagen sen är man ledig en dag, så när man har vart och kört min söta ramona och hennes vänner så ska man dra och mysa med min snuttis :):) Men nu blir det att packa i hop lite saker för jobbet i morgon och sen sängen!


Puss

Av Sandra - 18 juni 2010 13:46

Det kan man ju säga att jag är, I dag har man jobbat och nu har man rast till 17 så då börjar man jobba igen och slutar inte fören 22 känns väl mindre kul men de är pengar.. men hade vart skönt med lite ledighet men de får vänta tills nästa vecka... Så man hinner ju inte göra så mkt nu tills man börjar och de känns surt, känner mig lite rastlös och vill göra nåt samtidigt som jag bara vi gå och sova.. haha! Hmm, Imorgon jobbar man 12 timmars och de har man aldrig gjort ridigare så får väl se hur de går, kommer nog bli rätt rastlös .. Men när man slutar så blir det att vara fyller chaffis så då får man ju nåt att göra.. hah!!... Men man kanske ska ta och hoppa in i duschen en sväng iaf så får man väl se vad som händer sen! :P Kanske får mig nån som vill komma över på en kopp kaffe... :) vem vet..


Puss

Av Sandra - 17 juni 2010 23:14

Hej och hå då sitter man här igen då! :P I dag har man som sagt jobba hela dagen från 9.30- 21.00 Men hade rast mellan 14.00- 16.30 så då vart det att träffa tjejerna på stan för lite lunch :) Sen vart det att vi gick hem till min mysiga lya innan jag skulle börja jobba igen! ... Fick mig skjus till jobbet och sen hämning av min söta Ramona så då drog vi till min söt och hälsa på dom en sväng och hämta nyckeln så Ramona kunde få den =) Så nu slipper man nog vara själv så mkt när man väl är hemma.. haha! *mysigt värre* Så nu sitter man och tar de väldigt lungt här hemma hos mig och snart blir det sängen som gäller så man orkar upp i morgon igen för att jobba hel dag! :P Blir att gå coh borsta min tänder sen i säng..


Puss

Av Sandra - 16 juni 2010 22:47

Shit så skönt det känns nu, ringde till min mamma för att få en hjälpade hand att fixa till här hemma för jag visst fan inte vars jag skulle börja...  Så snäll som min mamma var så kom hon in med sin karl och hjälpt mig att fixa så jag fick mig ett förråd och sen rensa och få till det här hemma! Så nu känns de som ett hem som man kan leva i, slippa massa kartoger och påsar som stog lite överralt. Så nu är de bara njuta av mitt fina hem :):):) Älskar verkligen hur det ser ut nu, finns lite saker till som ska fixat men de kommer men nu går de iaf att leva så... ! Men nu har dom nyss åkt så nu ska man ta och hoppa in i duschen en snabbis sen vidare i sängen så man orkar upp i morgon och jobba! *Happy Happy* Har blivit ganska många uppdateringar i dag, kul värre måste jag säga!! :P Kul med massa kommentarer oxå!! ^^


Före      


Efter



Puss

Av Sandra - 16 juni 2010 18:28

Ja de kan man lungt säga att de är nu... I dag har jag vart och hämta mina sista saker hos Dennis så nu har man fått allt hit och skönt känns det :) Men nu finns de inte mycket yta hemma hos mig att gå på haha..  Vet inte vars jag ska börja och hur jag ska få plats med allt.. Nog är min lägenhet stor men inte så stor för alla dessa saker, har ju inte heller nåt förråd så man kan få in lite saker där så det känns surt för då hade det vart lite enklare, men ska se vad jag kan göra så kanske man får tag i ett förråd för de är nåt jag behöver nu känner jag! :)


Men det ska bli skönt att få till allt som det ska vara så man kan börja bo som vanlig människa igen :D När man var klar med alla sakerna så var vi och byte bilen i sävast och så fick man hälsa på Familjen Öström för de var ett tag sen man var där, åh vad Ilona vart glad att se mig och så söt hon blev när hon hade blivit ner klippt =) Så fick vi med oss lite palt till middag och de var efter längtat må jag säga så sjukt gott, så de tog vi med hem till Dennis och käkade där :) Men nu har man kommit sig hem efter att slita några timmar i dag ;) Så nu ska man väl söka ta sig i tur med alla saker ska se om man kan ringa hit mamma och fårga om lite hjälpa .. haha.. Men nu ska jag springa vidre och göra lite nytta!!


Puss

Av Sandra - 16 juni 2010 13:37

Vad heter ni? Sandra & Daniel
Hur träffades ni? Hos Daniels Bror och vän till mig
Hur länge har ni vart tillsammans? 2 månad och 5 dagar
Är ni förlovade? Nej, inte än
Bor ni ihop? Nej
Har ni barn? Nej, inte det
Kommer du ihåg er första kyss? Ja absolut nog gör man det :)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag!
Vem är äldst? Jag... :)
Vem fyller först på året? Jag fyller år först
Vem är längst? Daniel så klart
Vem sjunger bäst? Det är en kuggfråga, båda kanske.. Haha
Håller ni handen på stan? Men absolut :)
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Ja
Vad har ni gemensamt? Mer än vad man tror ^^
Blev du kär vid första ögonkastet? Absolut :D
Har ni någon speciell låt? Ja, 3 Doors Down - Your arms feel like home.
Har ni stora framtidsplaner? Ja, de får väl tiden utvisa. Men visst pratas det mycket om det :)
Har ni gråtit i varandras armar? Jag har gråtit i hans
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej
Vilket är ert bästa minne? Mitt är nog den andra helgen vi träffades och den dag vi vart tsm i fjällen! ^^
Vem lagar bäst mat? Svår att säga, vi är nog lika bra :P
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser och pratar om livet.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Såklart vi gör det! :D
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades? Ne de gör/gjorde vi inte.
Blir du lätt svartsjuk? Nja det kan jag väl inte påstå, men det kan hända.
Brukar ni bråka? Det kan jag inte säga att vi göra, har gnabbas lite med inte bråkat!
Ringer eller sms:ar ni mest? Ringer :)
Vilken är hans finaste kroppsdel? Oj, det var en svår fråga. Men om jag nu måste välja så är det hans överkropp! *muma*
Brukar någon av er prata i sömnen? Ja, det gör vi båda. Fast daniel gör de nog mest! :)


Låna denna av min söta Ramona :)

Av Sandra - 16 juni 2010 13:24

Är du en Disneyfantast?
Vilka av dessa 63 filmer har du sett?
Om det är fler än 40 är en ett riktigt Disneyfreak.


[x] Aladdin
[x] Askungen
[x]Bambi
[x] Snövit och de sju dvärgarna
[x] Djungelboken
[x] Pinocchio
[ ] Fantasia
[x] Dumbo

[x] Peter Pan
[x] Lady och Lufsen
Antal: 9

[x] Törnrosa
[x] Pongo och de 101 dalmatinerna
[x] Svärdet i stenen
[x] Aristocats
[x] Robin Hood
[x] Bernard och Bianca
[x] Bernard och Bianca i Australien

[x] Micke och Molle
[ ] Taran och den magiska kitteln
[x] Mästerdetektiven Basil Mus
Antal: 9

[ ] Oliver och gänget
[x] Den lilla sjöjungfrun
[x] Skönheten och odjuret
[x] Lejonkungen

[x] Pocahontas
[x] Ringaren i Notre Dame
[x] Herkules
[x] Mulan
[x] Tarzan
[x] Kejsarens nya stil
Antal: 9

[x] Atlantis
[x] Lilo & Stitch
[x] Skattkammarplaneten

[x] Björnbröder
[x] Kogänget
[x] Vilddjuren
[x] Alice i underlandet
[x] Långben the movie
[x] Anastasia

Antal: 9

Otecknat:
[x] Pirates of the Caribbean 1
[x] Pirates of the Caribbean 2
[x] Pirates of the Caribbean 3
[x] Narnia
[x] Föräldrafällan
[x] George of the djugel
[x]  Flubber
[ ] The Mighty Ducks
[x] Isprinsessan
Antal: 8

[x] The pacifier
[ ] Miracle
[ ] The Kid
[x] Joe - Jättegorillan
[ ] Mary Poppins
[x] Remember the titans
[x] National treasure
Antal: 4


Animerat:
[x] Bilar
[x] Superhjältarna
[x] Monsters Inc.
[x] Ett småkryps liv
[x] Toy Story
[x] Hitta Nemo
[x] Den lilla kycklingen
[ ] Dinosaurier
Antal: 7

Resultat: 55/63.  

Av Sandra - 15 juni 2010 20:10

I dag är det exakt en månad kvar tills man fyller år.. haha.. tyckte de var nyss man fyllde år men så är de väl när tiden bara springer i väg :P Hade en super mysig får kväll iaf med tjejerna käkade 3 rätters middag och gott var det, så när man kom hem så var man hel slut i kroppen så de var bara hopp i säng så man skulle orka upp och jobba i dag :P Var relativt pigg när man vakna i morse och gick bra på jobbet sen när man hade sluta så for man hem en sväng för att duscha och lite sånt sen for man vidare till min svärmor och gjorde henne sällskap och käka lite middag =) Så nu sitter man och väntar på att hjärtat ska slut och komma hem så man får mysa lite !! :D Man är ledig i morgon så blir nog en lung morgon dag om inget annat kul dyker upp.. Kommer lägga upp bildern från går kväll sen när man kommer hem i morgon så ni får se :) Men nu ska ja gå och fortsätta se tv och umgås med svärmor!! :D


Puss


Ovido - Quiz & Flashcards