Alla inlägg under juni 2010

Av Sandra - 14 juni 2010 15:20

Usch så seg man är idag, känns som man har hundra kilo på sig... Vill bara gå och sova, har inte sovit så bra i natt så kan ju ha med det att göra, kanske man ska ta en powernap så man blir människa igen.. Händer väl väl inte så mycket dag, funderar på att ta och kolla om de finns nån tvätt tid oxå så man får lite rena kläder och sen borde jag nog oxå ta och försöka städa upp här hemma men kände mig inte alls så pepp för det.. ! =/ Så får väl se vad man tar och gör...


Klev upp vid halv 11 tiden och hade kunnat sova så mkt längre så trött som jag var men de gick ju inte för jag och hjärtat skulle ta oss ut på stan för att shoppa lite =) Han fynda sig ett par skor och en jacka och dem var riktigt snygga måste jag säga.. Min vacka pojke! Sen bar de i väg till Joel en sväng tills dom skulle dra i väg på jobbet! :) Sen har man bara vart hemma och tagit de lungt och ätit lite mat :) Hittat oxå en väldigt fin lägenhet till mitt hjärta så får hoppas på att han får den! håller tummarna ^^ Är ju super läge på den oxå nära centum och allt! ... Så får väl höra i kväll med han om han fick tag i dom så man får höra vad dom sa... :D Men nu ska ja ta och lägga mig och vila en stund!


Puss

Av Sandra - 13 juni 2010 18:54

Ja de kan man ju lugnt säga att jag älskar rosa, det är ju en sån härlig färg!! :D Fast man ska ju inte överdriva med den färgen, nog har jag den på kläder och lite sånt men allt består iaf inte av rosa för då hade det ju vara lite illa.. haha ^^ Men jag måste nog säga att de är en av mina favo färger!


Jag vet inte riktigt vad jag ska ta och skriva, men nu är helgen snart slut igen och snart är det Måndag igen.. Haha man hinner ju inte ens blicka ! Har iaf jobbat en hel del och de känns riktigt härligt måste jag ta och säga, på Tisdag så börjar man gå på schema så det är härligt att veta när man är ledig och när man jobbar, nog för att man kommer få gå ut extra när de behövs men de funkar! Fast allt jobbade har helgen vart helt underbar, i går var jag och hjärtat ute på stan och kolla runt lite och vara och käka lite innan jag skulle börja jobba. Mysigt värre! När jag slutade så åkte man hem och tog de bara lungt tills Daniel kom hit... Vart aldrig att man drog på nån fest och inte heller att man följde med på framen, så de kändes ju lite tråkigt men de kommer ju fler dagar och helger... Får ta igen det på midsommar och Boden Alive istället :P men men ska väl ta och sätta mig och se nån film tills min snyggning kommer hit och gör mig sällskap!


Puss

Av Sandra - 12 juni 2010 10:01

Så mysig dag man fick sig i går, när man älskade Daniel kom hit så gick vi till Sushi och te för att köpa oss lite mat som vi tog med oss hem och gud så sjukt gott de var. Love it! Var min tredje gång som jag åt det och de blir bara godare och godare :) Mums..



Etfer att vi hade ätit sushi så fixade jag i ordning för min härliga hel kropps massage som min älskade Daniel skulle göra, så sjukt skönt var det, var min första gång jag har fått en hel kropps massage min gubbe han kan han :) Efter det så låg vi och myste hemma hela kvällen, vi skulle ta oss ut men vi stannade hemma i sängen och surrade på om allt möjligt och bara mådde gott! ^^ Känns så fruktansvärt bra allting! Vart en sen kväll innan man somnade men kan lugnt säga att de var en lyckad kväll! ;P


Nu är det en ny dag och denna verkar bli riktigt bra den med :) Solen den lyser högt upp på våran blåa fina himel.. Tror de blir att ta en sväng på stan beroende på hur länge men sötnöt sover :) För man börjar ju jobba klockan 17 till -21 Känns lite tråkigt men de ska nog gå bra ändå, får väl se om man ska hitta på nåt när man har slutat eller om man bara far hem och tar de lungt! :) Men ska väl kanske ta och lägga sig och sola en stund nu när solen är framme...


Puss

Av Sandra - 11 juni 2010 16:21

Oj vad tiden bara rinner i väg, för bara två årsen så var det jag som stog på en vagn och skrek det är en dag man aldrig kommer glömma. ^^ Så grattis till alla studenter och ta det lungt i kväll, det är ju en dag man vill minnas :D Sen måste jag ju säga STORT GRATTIS till min älskade lilla syster som tar studenten nu fast dock inte här uppe, hoppas du får en helt underbar dag :) Tänker på dig!


I dag var man upp tidigt för att fara och jobba i några timmar, men gud så trött man var fast man somnade som en sten vid 10 tiden ... Gick iaf jätte bra på jobbet så när jag hade slutat så gick jag förbi min gumma Jessie för att umgås med henne lite, så vi tog oss en tripp ner på stan där vi mött Jillsan och Maria som satt på Opalen! Så vi satt och surra lite med dom... Men nu har man kommit sig hem iaf och trött är man, men nu blir det att hoppa in i duschen och sen väntat på mitt hjärta som ska komma in!


För i dag blir det en massa mys på schemat, ska äta lite sushi och så ska man få sig lite massage av min söt! :) Vi skulle fara på relaxen också men så blir det inte för dom sänger 18 så sjukt :( Men de blir nog bra ändå.. I dag har de gått 2 underbara månader med min Daniel, gud vad tiden går fort känns som mycket längre! Älskar dig Daniel :)


Du och jag mot världen! :) 

Puss

Av Sandra - 10 juni 2010 22:22

Kan väl inte säg annat att livet kan vara som en dans på roser IBLAND iaf =) Drog mig in till stan vid ca 13 tiden för att åka till inre kraft för att skriva papper och hämta mitt schema.. Så nu känns de riktgit bra har ett super bra schema måste jag säga ^^ Sån tur så var man ledig på Boden Alive... När jag var klar där så for jag hem till mig för att lämna lite kläder så jag har nåt att ha på mig i helgen när man ska jobba.. :D


Tog mig sen en sväng förbi rönkan för att träffa mina tjejer över en glass i det fina vädret, mysigt värre. Efter det så for man vidare hem till min hjärta som fortfarande låg och sov när jag var tilbaka så jag satt mig ute på gården och solade med svärföräldrarna och surrade en massa skit ^^ Resten av kvällen har man bara tagit de lugt och klippt min svärmor och både hon och jag blev super nöjd med reslutatet :) har sen bara legat och halv sovit tv haha.. Men nu hade jag tänkt krypa ner i sängen så jag orkar upp och jobba i morgon och kolla på studenterna och massa annat roligt som händer i morgon!


Puss

Av Sandra - 10 juni 2010 12:44

Fan vad härligt, underbar morgon och när man klev upp så lyste solen som aldrig förr. Skönt att få tillbaka våran värme :) Får hoppas den stannar också! I dag har jag också ringt och tacka ja till jobbet så snart ska man fara och hämta ut sitt schema och skriva lite papper =) Sen vet jag inte vad man ska hitta på för nåt.. Men nu ska ja då ligga i solen en stund innan jag ska dra i väg så man får ännu mera färg.


Puss

Av Sandra - 9 juni 2010 22:30

Dåså nu har man fixat sin blogg lite så nu ser de lite ljusare ut nu när de är sommar och så där :) Får väl se hur länge denna får sitta innan man börjar bli less och vill byta igen! ^^


Ja vad har hänt i dag då? Dagen började med att man blev väckt av min sötnöt på morgonen när han kom hem från jobbet, så man låg och myste lite innan man skulle upp för att fara i väg och köra min kära svärmor! ^^ Riktigt härlig morgon var det. Var tillbaka hemma nån gång efter nio så satt man och surra lite och surpla lite kaffe som man inte han dricka upp... haha... För Dennis kom förbi och hämta upp mig så vi drog vidare till han för att hämta lite saker och så surra vi på en massa och käkade lite frukost =) For sedan förbi mig med sakerna och vidare till hjärtat igen där vi satt i bilen och surrade ett tag! :P


Fick mig ett mycket trevligt samtal i dag också från jobbet så känner mig rätt nöjd och lycklig nu!! ;) Fick ett erbjudande på att få en rad hos en av mina vårdtagare som jag har vart och jobbat hos, så i morgon ska jag ringa och tacka ja till detta ^^ Så de ska bli skönt att få ett schema nu så man vet när man är ledig och jobbar och så... :D Så jag kommer börjar gå på schema från och med Måndag då, fast då är man ledig och börjar jobba Tisdag *skönt* för man ska jobba Fredag, Lördag och Söndag så då är de bra att man är ledig måndag!


Men men så har min dag sett ut, vart en skön och mysig dag! :) Men nu försöker man bli trött så man får sova så man kan hitta på nåt kul i morgon!


Puss

...

Av Sandra - 8 juni 2010 17:52

Snabbt inlägg innan man ska iväg till mitt hjärta och mysa :) I dag har man jobbat trodde man skulle jobba 9-14 och sen 17- 21 men så blev det inte, vart lite tur byta så man jobbade från 9- 16 istället skönt kan väl det var oxå... Så i morgon är man ledigt men ska upp tidigt för att köra min svärmor på lite ärenden :P Sen får man se vad mera dagen har att erbjuda förhoppnigsviss så finns de tid att umgås med Dennis lite och surra lite med han! Men men nu msåte jag sticka så man inte missar bussen !!


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards