Alla inlägg under juni 2010

Av Sandra - 7 juni 2010 20:58

Då är de väl dax att uppdatera sig lite om hur denna helg har vart. :) Finns ju mycket att berätta och mycket har ju hänt, men nu hade jag inte tänkt skriva en hel roman så därför så får bilderna tala för sig själv om hur underbar denna helg har vart ^^

Grill fest hos Jillsan på fredag kvällen, mycket trevligt :)                   

Turteduvorna, Mailn och Christer ^^

Liten uppvisning av Joel och Ramona!

Joel Flumar som vanligt...

Televerket är tydligen fasinerande .. haha!

Hemma gjort vaniljglass, hemma gjort Chockladsås och Jordgubbar. Super god efterrätt som svärmor har gjort !

Här har vi lite charader på gång :)

Jag och min underbara söta Mamma!

Maria för sin första tatuering hos Oskar :)

Oj vad tiden går fort när man har roligt och för första gången så ladda jag inte upp nån bild på mig och hjärtat, sen har jag inte lagt upp nån bild på min kära svärmor heller men hon var underbart vacker fast de är hon annars också :)  Sen hade vi också Patrik i lördags roligt värre ! Så det har vart fullsäckat hela helgen, Jobbade också några timmar i fredags innan grillfesten sen var de jobb på söndagen och så har man jobbat i dag och ännu mera jobb väntar sig i veckan.. Kan ju också ta och gratta mina kära svärföräldrar som firade sin 23 åriga bröllopsdag i söndags också, sen måste jag ju säga grattis till min underbara lillebror som fyller 12 år i dag! Finns väl inte så mycket mer att säga så nu tackar jag för mig för denna dag!


Puss

Av Sandra - 6 juni 2010 15:27

I morgon är det ingen vanlig dag för då är det lillebrors födelsedag, Hurra Hurra Hurra. Grattis på födelsedagen min kära lillebror  på 12 års dagen!  

Av Sandra - 5 juni 2010 11:02

Ja i går var man och jobba sin första kväll själv och de gick super bra :) Efter jag hade slutat så drog jag vidare till Jillsan på grillfest och där var de en hel del folk och de vart mycket trevligt där måste jag ta och säga, sen kom Christer också dit och de var så sjukt kul att få träffa han igen för de var ju ett tag sen! :/ Men kul hade vi satt och prata en massa olika saker :) När resten av folket drog på krogen så fick jag skjus av Christer hem till min hjärta..


I dag då vad händer då? Jo blir att grilla och ta sig nåt glas vi med hela familjen Eriksson och några andra vänner så de ska bli riktigt kul :) Så får väl se hur denna dagen slutar, haha...  I Morgon så kallar jobbet igen 17- 21 så de är ju skönt, sen så fyller ju min kära lillebror år också så måste man ju ta sig ut till han innan eller efter man har slutat jobba och gratta han! Fan tiden går så fort fyller redan 12 år känns ju som i går han vara 2 :D Men men nu ska ja gå och ta mig lite frukos och fixa allt för kvällen... 


Puss

Av Sandra - 4 juni 2010 10:06

Då sitter man här och skriver igen då.. haha.. Så vad ska man ta och skriva om nu då? Finns väl inte så mkt att säga, Vart ju inte så där jätte tidigt kväll i går somnade väl nån gång vid 11 och har sovit väldigt oroligt i natt, vaknat varje timme från klockan 4 och de har inte vart roligt :/ Men steg iaf upp vid 9 tiden för då orkade jag inte sova nå mera så lite sovmorgon fick man sig iaf.


Vädret i dag är väl inte upp och ner ena stunden är de sol och verkara vara rätt varmt ute och andra stunden så är de massa gråa moln och blåser som bara den ute, så undra vad man ska sätta på sig för kläder i dag?! Ja nåt kommer man nog på. Ska väl snart ta och hoppa in i duschen och gör sig klar så får man se om man kanske fara och lunchar på Hantverksresturangen med gänget innan man ska i väg och skriva lite papper :) Vad mer ska man göra i dag då? Ja de får väl tiden utvisa, börjar iaf jobba 17- 21 så får väl hoppas på att nåt kul händer innan och efter man har jobbat ^^ Livet är la bra i bland !! :D Men nu ska ja pysa ..


Puss

Av Sandra - 3 juni 2010 16:35

Har vart en riktigt bra dag måste jag ta och säga, man var lite nervös på hur de skulle gå men det gick ju super bra. Verkligen nöjd så man har jobbat från 9- 14 hos en kvinna och hon var då super glad över att jag var där och hon vill verkligen att ja skulle komma och fortsätta jobba hos henne så de känns ju riktigt toppen! Så i morgon ska man dit och jobba igen så vi får väl se hur det går då.. :P


Efter detta så gick man vidare till nästa brukare för att få träffa han och se vem det var, där gick det som smort han tyckte verkligen att ja skulle komma och jobba. Han sa till och med ja du är godkänt du får jobbat så de känns ju kul att höra så dit ska man fara och jobba till veckan så de ska bli spännande! Vi satt och pratade en hel del om allt möjligt ^^ Men känner mig dock lite kluven på hur jag ska göra för dem behöver mig på båda ställena till veckan.. :S Men de löser sig säkert, ska då in till inre kraft i morgon och hör hur dom hade tänkt och skriva lite papper så då får man nog lite klarhet om hur vi ska lägga upp det hela! :)


Just nu är man rätt tom i huvudet och väldigt trött och hungrig så de lär ju bli en tidigt kväll och en massa mys med mitt hjärta! :) För i morgon efter man har vart och skrivit lite papper och pratat med dom så ska man i väg och jobba kväll... Fan så skönt de känns äntligen få börja jobba och känna lite pengar, känns ju fan som en evighet sen .. :/ Men nu är allt i rullning igen så de är ju toppen! Men nu ska jag inte sitta här och babbla på nå mera ska väl ta och se vad man ska äta för middag.


Puss 

Av Sandra - 3 juni 2010 08:16

Ja då har man tagit sig upp ur sängen men i dag gick de lite trögare att komma sig upp måste jag säga. haha. Men de var nog för att man kom i säng lite senare också, men det gör inget jag tog mig iaf upp tidigt och de är huvudsaken! :)Men nu ska man gå och göra sig ordning för nu fick man sig lite jobb ^^ 


Puss 

Av Sandra - 2 juni 2010 20:55

Denna dag har vart den bästa på länge, har vart ute i trädgården hela förmiddagen/eftermiddagen med min kära svärmor. Har vart ute och planterat lite nya buskar, tagit upp gamla buskar, stoppat ner lite ny jord och lite sånt.. Så nu har man gjort lite nytta idag i solen så nu lär man ha blivit brun men har också blivit sjukt mycket myggbiten och de är inte så jävla kul!Hoppas att man slipper dom sen i sommar!


 En blött Twix som tuggar ben :)

  

Ny planterade träd :)


Svärmor vattnar dom nyplanterade blommorna ^^


Sen efter att man hade jobbat klart i trädgården så gjorde men sig klar för att dra sig in till stan för att fara in till Inre kraft och lämna in sitt CV och kan inte mer än säga att de gick super bra där !! :D Dom var jätte glad över att jag kom till dom och inte nog med det så hade dom en plan för mig, så medans jag var där så fixade hon ett möte med en brukare som jag ska få träffa i morgon så de känns lite pirrigt men de kommer nog gå jätte bra. Inte nog med det så när jag kom hem för att hämta lite saker så hade jag fått lite papper från Bodens kommun och de var riktigt bra besked i detta brev :) Känner att det verkligen börjar flytta på för mig nu !! :D 


När man kom tillbaka till familjen Eriksson så stoppade man i gång en tvättmaskin och sen vart det grillad och det var så sjukt gott.. :) Sen har man pratat med min svärmor hela kvällen och de var riktigt trevligt! Så nu blir det att gå och hänga lite tvätt sen blir det att mysa lite med mitt hjärta sen hopp i säng så man orkar upp i morgon! :) 


Puss

Av Sandra - 2 juni 2010 09:30

Jag satt just och prata med min kära svärmor om att jag har vart lite dålig på att lägga upp bilder på min blogg, känns lite tråkigt att inte har nå bilder. Så nu måste jag blir bättre på att lägg upp bilder.. :) För de är ju så kul att sitta och kolla på bilder! Så här kommer de lite bilder... 


Jösses hittade Vira blåtira igen så då var man bara tvungen att köpta den och den smakade likadant som vad jag kom i håg den. Har ju inte funnits på hur många år som helst så kul att den är tillbaka igen ^^ 

Min sockerfia´s Paj som hon gjorde när jag kom upp till henne, den är så sjukt goood!!

Jag på Daniel cross innan han skulle sälja den, lite väg hög var den men man tog sig upp med lite hjälp... haha!

Min Soffa och vardagsrums bord som jag säljer för 800 kr :)

  

Så nu har man fått upp lite bilder och mer kommer sen! ^^

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards