Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

Oj!

Av Sandra - 23 februari 2012 15:33

Det var inte i går jag skrev här, men glad blir jag när jag kolla in min statestik på hur många som har kollat min blogg

trotts att jag inte har skrivit nåt sen i December. Är inte först i dag som jag går in på min blogg faktiskt så varför inte skriva ett inlägg när jag väl tittade in här. Vet inte riktigt vad jag ska skriva där i mot har vart rätt tuff den sista tiden så har väl lite gran med varför jag inte har vart här inne och skrivit nåt, visst har min blogg hjälpt mig mýcket när jag har haft de tuffen men tycket inte att jag skulle använda mig av bloggen när jag inte mår så bra för gillar att sitta och läsa på nån som gnäller eller skriver tråkiga saker...


Är ju lite roligare om man kan komma med nåt vettigt och kan lägga in lite bilder :) Så vad har hänt den sista tiden då?

Vi har skaffat hos en bli så nu är man inte lika låst längre, blev en BMW till slut efter mycket velande mellan Volvo, Passat, BMW och Skoda har vart lite svårt att bestäma sig vad man skulle skaffa sig. Om de fanns mera Skoda i vårat kära norrbotten hade det blivit en sån, är helt såld på skoda så det är min nästa bil som jag ska köpa! Men just nu är jag så nöjd med vårat köp lite ovan att köra bakljusdriven bil men man vänjer sig till slut med det med. Lite ring rost att köra manuel bil är man också men de blir bätte och bättre :D Kommer blid på vårna pärla när den har blivit tvättad!


Har vart på några middags bjudningar, käkat en massa sushi så underbart gott helt såld på den maten! Sen har de inte hänt så mycket mer, väldigt händelselös liv.. haha..


Måste väl säga Grattis till Viktiora och Daniel för deras lilla Prinssesa som har kommit till världen i dag!


Jaa underbart väder har vi börja få så där i mellan åt, i dag sol och +5 ute så skönt! Längtar verkligen till bar backe vill ju har mina nya sommar skor och mina nya vår jackor! När våren kommer så önskade man att man bode i gbg eller i sthlm för där öppnar ju snart ute serveringarna och dom har bar backa.. !


Ajja i morgon är de läkarebesök som gäller och förhoppningsviss så blir de att åka till Svär farmor efter det!

 
 
Anneli

Anneli

27 februari 2012 09:30

Godmorgon Gumman!

Ja det är tur att vi hittar tillbaka då och då till bloggen...

Kramkram

http://pottipotti.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 25 augusti 2014 00:44

Ligger jag här i sängen och funderar på livet och på hur långt man har kommit på dom senaste åren, hur många vänner man har möt och många vänner man lämnat efter sig under sin resa framåt. Jag har tänkt mycket den sista tiden om att jag har saknat a...

Av Sandra - 19 augusti 2012 13:17

Ja här har ni resultatet efter att jag fixa till håret hos frissan. mem är inte helt nöjd med de rosa så till veckan så ska jag ta bort det ;-) Jätte fint om har de uppsatt men när de är utsläppt aå ser de inte bra ut....

Av Sandra - 2 augusti 2012 01:52

Har blekt håret själv medans jag väntar på att tvätten ska bli klar här hemma hos svärföräldrarna.. blev väldigt nöjd för att gjort hela håret själv och sen vart de fint för att vara blond på mig. Men snart blir jag en annan färg i håret men får se n...

Av Sandra - 27 juli 2012 23:38

Jaa vad roligt de ska bli, i september blir de att åka ner till pappa och vara fdär på obestämd tid :) Var ett tag sen jag träffa min fina familj där nere .. Ja inte har mam vart så duktig på att uppdatera här men men.. Nu har mam iaf fyllt 25 oc...

Av Sandra - 16 juli 2012 23:56

Jaha då har man fyllt 25 år i går den 15/7 Nu är man halv vägs till 50 haha:) Vad har man gjort med sitt liv, känns som mam borde ha hunnit med så mycket mera. Inget som jag ville ha tills jag var 25 har jag fått. Men nu hoppas jag turen vänder för m...

Ovido - Quiz & Flashcards