Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

Tomma dagar

Av Sandra - 13 maj 2011 22:57

Jag hade en bra sak jag hade tänkt ta och berätta men när jag nu väl skulle sätta mig coh börjar skriva så har allt bara försvunnit från mitt huvud, fan vad irriterande men men kanske kommer tillbaka snart.


En ska kan jag då iaf säga är att denna dag har verkligen vart Fredag den 13 vill väl inte berätta varför men det har bara vart en massa funderingar och många tankar som har kommit upp i mitt huvud i dag. Kanske beror detta på att jag är ledig nu och har inte ett jävla skit att göra, har väl stressat en hel del men har inte märkt av det nå.


Kommit fram till att de hade vart så skönt om man slapp bry sig och bara låt allt vara, att slippa känna efter att slippa få bli ledsen eller arg. I dag har jag vart mycket ledsen, arg och besviken och de har känns tung för de var ett tag sen jag kände så här. Men har kommit fram till att de finns så sjukt många FALSKA människor, varför låsas man vara nån vän eller bry sig om man inte har tid eller egentligen inte bryr sig?


Varför kan man aldrig hitta en balans i allt och få de att fungera, man ska inte ropa hej fören man har kommit över bron. Har en massa tankar och en massa osäkerhet i mig just nu och det gillar jag inte, hur kunde den bara försvinna så där? FAN FAN FAN nu får det vara slut på detta!


Jag är så rädd att bli sårad igen, jag är så rädd för att bli lämnad, jag är så rädd för att släppa in nya människor, jag är rädd att jag inte släpper in nya männikor i mitt liv, jag är rädd för att göra bort mig, jag är rädd för att inte vågat ta chansen, jag är rädd för att vara ensam, rädd för att förlora dom som står mig nära. Det finns så himla mycket saker som stoppar mig och som oroar mig och ibland vet jag inte hur jag ska göra för att hantera detta iblnad blir det abra för mycket och allt bara väller över en!


Jag är stark och jag tror på mig själv jag vet att jag kan om jag vill, men i dag är jag liten och har ingen styrka eller vilja att göra nåt åt dessa saker. Men det är okej man får ha sånna dagar! Jag har kommit så himla långt med mig själv så kommer inte bara ge upp jag vet att de alltid kommer vara en kamp och ett fortsatt resa till något ännu bättre.


Just nu saknar jag bara närheten och värmen från en älskade famn! Tror faktiskt jag ska göra sängen redan nu börjar bli trött och längtar efter min säng och hoppas på en och mysig morgon dag.


Hej svejs i lingon skogen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 25 augusti 2014 00:44

Ligger jag här i sängen och funderar på livet och på hur långt man har kommit på dom senaste åren, hur många vänner man har möt och många vänner man lämnat efter sig under sin resa framåt. Jag har tänkt mycket den sista tiden om att jag har saknat a...

Av Sandra - 19 augusti 2012 13:17

Ja här har ni resultatet efter att jag fixa till håret hos frissan. mem är inte helt nöjd med de rosa så till veckan så ska jag ta bort det ;-) Jätte fint om har de uppsatt men när de är utsläppt aå ser de inte bra ut....

Av Sandra - 2 augusti 2012 01:52

Har blekt håret själv medans jag väntar på att tvätten ska bli klar här hemma hos svärföräldrarna.. blev väldigt nöjd för att gjort hela håret själv och sen vart de fint för att vara blond på mig. Men snart blir jag en annan färg i håret men får se n...

Av Sandra - 27 juli 2012 23:38

Jaa vad roligt de ska bli, i september blir de att åka ner till pappa och vara fdär på obestämd tid :) Var ett tag sen jag träffa min fina familj där nere .. Ja inte har mam vart så duktig på att uppdatera här men men.. Nu har mam iaf fyllt 25 oc...

Av Sandra - 16 juli 2012 23:56

Jaha då har man fyllt 25 år i går den 15/7 Nu är man halv vägs till 50 haha:) Vad har man gjort med sitt liv, känns som mam borde ha hunnit med så mycket mera. Inget som jag ville ha tills jag var 25 har jag fått. Men nu hoppas jag turen vänder för m...

Ovido - Quiz & Flashcards