Direktlänk till inlägg 6 maj 2011

NJUTER!!! ^^

Av Sandra - 6 maj 2011 14:57

Fy på mig!! Har vart super dålig på att uppdatera min blogg nu på sista tiden... Varför ska de vara så svårt att använda sig av sin blogg när man mår bra? Har kommit fram till att min blogg används som mest när jag inte mår som allra bäst, Skärpning Fröken Sandstorm!


Nog om det, det har hänt en heeeeel del sen jag skrev här sist, vet knappt vars jag ska börja... Men som sagt så sist jag skrev så var jag på väg mot det härliga fjällen för att spendera några dagar där med mina kära svärföräldrar ^^ Innan vi drog upp till fjällen så blev det att fara till Daniels farmor för att sova över där och träffa alla där uppe innan det blev att fara vidare till Vogga.


När vi kom upp så hade dom strålande sol och blev att sitta ut på den lilla altan och sol sig lite medans hjärtat och svärfar for ut med skotrarna. Dagen där efter blev det även strålande sol och då var det lite skoter cross och massa annat trevligt som hände denna dag. Var inte så mycket snö kvar på vårt fina fjäll så de var ju mindre kul, kan inte fatta av vi var upp i Maj förra året och då var det en hel deeeel snö kvar och nu under påsk var det kalt på vissa ställen. Men mysigt hade vi iaf! Får hoppas på att nästa år är det betydligt mer snö :)


Ja, så var det med den påsken och brun vart man ;D Så när vi kom hem så vart det lugna puckar och lite träning ^^ Så har vi då Valborg också som kom helgen efter och den kan jag bara säga att den var den bästa valborgen på jag vet inte hur länge, alla var nöjda och glad och en hel del folk kom, en väldigt blandad kompott av folk. Vart ju som min inflyttning på samma gång och är så nöjd med denna helg hoppas de blir en sån fest snart igen! Men där i mot så mådde jag fruktansvärt dålig nästa dag, kunde knappt röra mig hade en fruktansvärd huvudvärk och allt det där som ska höra till en riktigt dåligt baksmälla ^^ men de var det vart så...


Så vad har mer hänt då? Joo jag fixade mitt matte prov som jag hade, så nu har jag bara 4 kapitel kvar till jag är klar med matten, Yeah!! :) Har även fått JOBB äntligen är så förbannat glad :D Kunde ju inte var ett bättre början på Maj månade och så nu denna veckan har jag jobbat som en galning, så till helgen så blir det att jobba lite mer! Men i dag njuter jag bara av min lediga dag som jag har förtjänat!! Det är som härligare att vara ledig när man har jobb än när man är arbetslös det känns verkligen förtjänat och man kan verkligen njuta !! ^^


Detta är mina veckor som har vart, just jag var även på modevisning och kolla på när hjärtat gick han är ju rena modellen ^^ Han ska ytterligare gå en gång till i slutet på Maj så de är ju kul ;) Det var väl allt för mig för tillfället tar och upptaterar mig lite mera senare!! Jo vad tycks om min nya benner? Älskar den skarpt är min Daniel som har fixat den åt mig..


 
 
Ingen bild

Ramona

6 maj 2011 15:42

SATAN vilken fin design!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gilla gilla gilla

 
Ingen bild

Pappsen

7 maj 2011 12:05

Hej Min fina dotter:-)
Härligt att höra att tillvaron är stjärnklar och ljuvlig, skönt att de fixat sig med jobb:-)
Många ljuvligar kramar till dig och daniel, från oss alla i den södra delen av norrbotten.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 25 augusti 2014 00:44

Ligger jag här i sängen och funderar på livet och på hur långt man har kommit på dom senaste åren, hur många vänner man har möt och många vänner man lämnat efter sig under sin resa framåt. Jag har tänkt mycket den sista tiden om att jag har saknat a...

Av Sandra - 19 augusti 2012 13:17

Ja här har ni resultatet efter att jag fixa till håret hos frissan. mem är inte helt nöjd med de rosa så till veckan så ska jag ta bort det ;-) Jätte fint om har de uppsatt men när de är utsläppt aå ser de inte bra ut....

Av Sandra - 2 augusti 2012 01:52

Har blekt håret själv medans jag väntar på att tvätten ska bli klar här hemma hos svärföräldrarna.. blev väldigt nöjd för att gjort hela håret själv och sen vart de fint för att vara blond på mig. Men snart blir jag en annan färg i håret men får se n...

Av Sandra - 27 juli 2012 23:38

Jaa vad roligt de ska bli, i september blir de att åka ner till pappa och vara fdär på obestämd tid :) Var ett tag sen jag träffa min fina familj där nere .. Ja inte har mam vart så duktig på att uppdatera här men men.. Nu har mam iaf fyllt 25 oc...

Av Sandra - 16 juli 2012 23:56

Jaha då har man fyllt 25 år i går den 15/7 Nu är man halv vägs till 50 haha:) Vad har man gjort med sitt liv, känns som mam borde ha hunnit med så mycket mera. Inget som jag ville ha tills jag var 25 har jag fått. Men nu hoppas jag turen vänder för m...

Ovido - Quiz & Flashcards