Direktlänk till inlägg 10 april 2011

Stolt flickvän!

Av Sandra - 10 april 2011 17:07

Ja vet är skit dålig på att skriva, Men vad ska man skriva när man inte gör så mkt.. haha!


I går var det en oförglömligkväll : ) Min älskade Daniel skulle gå på modevisning för Dressman och ojoj vad han var duktigt och så sjuuuukt snygg ^^ Tråkigt bara att det inte blev några bilder eller film för var så sjukt mkt folk så fick inte nog bra plats så jag kunde få nå bra bilder eller film :( Väldligt roligt var de att få vara med på hans försöka modevisning *stolt flickvän* Jag var sjukt nervös för han och jag skulle inte ens gå :P

Kul att träffa alla andra modeller alla gjorde ett super bra i från sig, längtar redan till nästa gång det blir en modevising för då ska min älskling vara med igen :D


För övrigt så fyllde min farfar även år i går så GRATTIS på födelsedagen farfar ^^Oj vad jag är lycklig nu!! Imorgon så ska jag och Daniel fira vårt första år tillsammans, så ar vart och köpt lite god mat för i morgon :) Så får hoppas de blir bra..


Just ja, i fredags var man över till min fina granne Ramon och drack lite vin och pratade bort några timmar : ) Var riktigt trevligt och hon hade fått de super fint i min gammla lägenhet den var verkligen gjord för henne! ^^ Förhoppingsviss så blir det att göra sushi med Ramona för första gången till helgen som kommer :) Men det får tiden utvisa vad som händer..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 25 augusti 2014 00:44

Ligger jag här i sängen och funderar på livet och på hur långt man har kommit på dom senaste åren, hur många vänner man har möt och många vänner man lämnat efter sig under sin resa framåt. Jag har tänkt mycket den sista tiden om att jag har saknat a...

Av Sandra - 19 augusti 2012 13:17

Ja här har ni resultatet efter att jag fixa till håret hos frissan. mem är inte helt nöjd med de rosa så till veckan så ska jag ta bort det ;-) Jätte fint om har de uppsatt men när de är utsläppt aå ser de inte bra ut....

Av Sandra - 2 augusti 2012 01:52

Har blekt håret själv medans jag väntar på att tvätten ska bli klar här hemma hos svärföräldrarna.. blev väldigt nöjd för att gjort hela håret själv och sen vart de fint för att vara blond på mig. Men snart blir jag en annan färg i håret men får se n...

Av Sandra - 27 juli 2012 23:38

Jaa vad roligt de ska bli, i september blir de att åka ner till pappa och vara fdär på obestämd tid :) Var ett tag sen jag träffa min fina familj där nere .. Ja inte har mam vart så duktig på att uppdatera här men men.. Nu har mam iaf fyllt 25 oc...

Av Sandra - 16 juli 2012 23:56

Jaha då har man fyllt 25 år i går den 15/7 Nu är man halv vägs till 50 haha:) Vad har man gjort med sitt liv, känns som mam borde ha hunnit med så mycket mera. Inget som jag ville ha tills jag var 25 har jag fått. Men nu hoppas jag turen vänder för m...

Ovido - Quiz & Flashcards