Direktlänk till inlägg 2 april 2011

HAPPY!! ^^

Av Sandra - 2 april 2011 17:22

Nu flyter det på och det känns så fruktansvärt bra! Tack för alla fina kommentarer jag har fått på mina tidgare inlägg :)


Hade tänkt bjuda på ett lite roligare inlägg denna gång, har ju inte vart så glad inlägg den sista tiden men så är det när man mår dåligt. Skönt att få skriva av sig!


Har man flyttat och fixa till här hemma så man har inte haft så mycket tid att skriva nåt sen så har man inte haft nåt internet, Men nu har man fixat internetet och är färdig här hemma också har bara lite saker som ska fixas som att hänga upp lite på vägarna och sätta gardiner och stoppa ner saker i förrådet så är allt som de ska vara :D


Har haft 3 helt underbara dagar och känns så skönt att äntligen får känna lite glädje och få känna att man trivs med livet. Ser verkligen ljust där fram *yeah* Tack hjärtat och alla andra som har stöttat mig!! ni är guld värda!


Gårdagen fick man besök av min mamma, lillebror och Jessica som hjälpte till att fixa till här hemma sen så på kvällen blev det nåt glas vin med Daniel, Micke och Jessica och fy fan vad kul vi hade.. asg..  Satt och prata om uppvärmda toaletter och sånna knäppa saker.. haha! :D


Kvällen består av middag med Daniel, Micke och Jessica och sen dricka lite alkohol sen får man se om det blir nån mer osm kommer eller om det blir nån utgång.. får helt enkelt se vars denna kväll slutar men kul ska jag då ha!! :D

 
 
Syster Tessie

Syster Tessie

4 april 2011 11:25

Härligt att läsa att det är på topp igen, de är du värd vackra fina syster. Jag saknar dig, tänker på dig! Ska ringa nån kväll tänkte jag, prata lite skit! <3

http://curves4all.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 25 augusti 2014 00:44

Ligger jag här i sängen och funderar på livet och på hur långt man har kommit på dom senaste åren, hur många vänner man har möt och många vänner man lämnat efter sig under sin resa framåt. Jag har tänkt mycket den sista tiden om att jag har saknat a...

Av Sandra - 19 augusti 2012 13:17

Ja här har ni resultatet efter att jag fixa till håret hos frissan. mem är inte helt nöjd med de rosa så till veckan så ska jag ta bort det ;-) Jätte fint om har de uppsatt men när de är utsläppt aå ser de inte bra ut....

Av Sandra - 2 augusti 2012 01:52

Har blekt håret själv medans jag väntar på att tvätten ska bli klar här hemma hos svärföräldrarna.. blev väldigt nöjd för att gjort hela håret själv och sen vart de fint för att vara blond på mig. Men snart blir jag en annan färg i håret men får se n...

Av Sandra - 27 juli 2012 23:38

Jaa vad roligt de ska bli, i september blir de att åka ner till pappa och vara fdär på obestämd tid :) Var ett tag sen jag träffa min fina familj där nere .. Ja inte har mam vart så duktig på att uppdatera här men men.. Nu har mam iaf fyllt 25 oc...

Av Sandra - 16 juli 2012 23:56

Jaha då har man fyllt 25 år i går den 15/7 Nu är man halv vägs till 50 haha:) Vad har man gjort med sitt liv, känns som mam borde ha hunnit med så mycket mera. Inget som jag ville ha tills jag var 25 har jag fått. Men nu hoppas jag turen vänder för m...

Ovido - Quiz & Flashcards