Alla inlägg under mars 2011

Av Sandra - 1 mars 2011 22:59

Ny månad men nya möjligheter och nya äventyr.. Första dagen på denna månad har slutat super bra, så ser fram i alla andra bra dagar som kommer komma. Till och börja med så har jag haft en helt toppen mysig helg ;) Har inte riktigt haft tid att skriva så mycket på min blogg, men Lördagen vart det fest med en hel del underbara människor både nytt och gammalt folk och kan inte komma i håg sist jag hade så kul som jag hade i lördags. Så otroligt kul att få ha Maylizz hemma igen men nu har hon åkt ner till stor staden igen :( Men vi fick en sista fika med våran lilla maya innan hon åkte i går! Saknar henne redan...


Känner att jag har hur mycket som helst att skriva men känner mig alldelses för trött för att få ner det  :) Så får väl ta en försöka gör ett nytt inlägg i morgon när man har fått sova ut men har gjort en liten uppdatering nu :P

Ovido - Quiz & Flashcards