Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Tom!

Av Sandra - 31 mars 2011 03:48

Är inte trött, kan inte sova!! Känner mig så himla ledsen och arg på mig själv och allt i övrigt, hur svårt ska de vara att få vara glad? usch känner ju inte ens att mina inlägg är roliga att läsa bara en massa deprimerade saker. Men vad fan är ju lika att vara ärlig än att ljuga om hur man mår och dom som inte gillar att läsa behöver ju inte läsa min blogg!


Känner mig minst i världen och sjukt ensam spelar ingen roll vad folk säger att jag finns här, men vad menar folk med det? finns här när jag mår dåligt? finns här när jag är glad? finns alltid här när du behöver mig och nån att prata med? eller bara finns där? Vad är äkta? vad är oäkta? Jag vill ha nåt äkta, nåt som är riktigt och som alltid står där när jag behöver nån.


Jag kanske har mycket beror ju på hur man ser det. Jag har en pappa men hur ofta ser jag han? 1 gång per år om jag har tur för att han bor i huddiksvall. Har en mamma som man ser mer sällan än ofta, Har en pojkvän som man ALLTID är med och hur sunt är det? en paus kasnke skulle sitta bra där.


Vänner då? Ja då har vi Jessica som alltid stätt upp men har fullt upp med sin nya kärlek så där blir det inte ofta man ses längre. Sofia då hon är omöjlig peron att boka in, så hon ser man typ aldrig. Maria hon pluggar och har fullt upp med sin kärlek och livet i lule. Maya hon lämnade Boden för stockholm så hon träffar man ju inte heller varje dag!


Ja vad ska jag säga, Så som ni ser blir mina dagar väldigt tomma och blir att vara med min pojkvän eller så är man ensam. Jag menar inget illa med det jag har skrivit men det är så mkt jag känner och det är så jobbigt att känns sig så här och må så dåligt. Jag har fan glömt hur det känns att vara glad, vad hände? varför gick det så fel?

 
 
Ingen bild

........

31 mars 2011 08:21

Inget illa menat nu men nu får du ju rycka upp dig! :) Okej om dina vänner har fullt upp. Det måste du respektera. Och när du gör det då hittar du på egna saker/gör nya grejer. Det är inte så svårt att skaffa sig nya vänner, man måste bara vilja det. Det finns hur mycket event som helst runt omkring oss där man slipper sitta ensam.

Kan du hoppa på en praktik istället för att sitta hemma? Då träffar man mycket nytt folk och knyter kontakter. Komvux? Gå danskurs? Söka till teater, föreställningar och annat kul.

Det här är ingen diss utan det är mer en spark i baken. Vartannat inlägg från dig är ju deprimerande att läsa. :(

 
MissJiBs

MissJiBs

31 mars 2011 20:54

Det känns som om ord inte är tillräckliga till det här inlägget. Jag känner själv hur det gör ont i hjärtat. Jag känner igen de känslor som du beskriver och det är kanske en viss del av min oro över dig. Det känns som om du bär på väldigt mycket nu, att saker blir överflödiga och kan inte placeras ut. Att få vara ifred, bara få vara, med eller utan någon annan. Samtidigt som man bara vil få tiden med sig själv så vill man ha någon som kan sitta och bara lyssna. Att ord och tröst inte spelar någon roll, bara det finns någon som faktiskt bara HÖR att man mår dåligt, an kvävs och vill bara skrika. Tro mig... jag finns där och har funnits där under en lång tid. Jag vill bara få vara, bara få vara jag och inte den där tjejen som folk tror är så rar, lugn och försiktig. Mamman som ska vara si och så. Varför kan man inte bara få vara?? Jag känner att jag vill hjälpa dig Sandra, men jag är maktlös då jag själv är i samma cirkel som dig. Även om jag sakta men säkert bearbetar allt på mitt eget sätt så finns det inget jag kan göra. Det jag kan erbjuda dig är att lyssna. Om du vill skriva och få spy gallan ur dig... Jag känner att du kommer falla samman snart om du inte gör något. Och ingen vill det.. Jag vill inte det. Att ge dig råd nu känns dumt då jag tror på att man ska endast ge råd som man själv skulle följa. Tänker på dig ska du veta. @-;--

http://www.missjibs.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 25 augusti 2014 00:44

Ligger jag här i sängen och funderar på livet och på hur långt man har kommit på dom senaste åren, hur många vänner man har möt och många vänner man lämnat efter sig under sin resa framåt. Jag har tänkt mycket den sista tiden om att jag har saknat a...

Av Sandra - 19 augusti 2012 13:17

Ja här har ni resultatet efter att jag fixa till håret hos frissan. mem är inte helt nöjd med de rosa så till veckan så ska jag ta bort det ;-) Jätte fint om har de uppsatt men när de är utsläppt aå ser de inte bra ut....

Av Sandra - 2 augusti 2012 01:52

Har blekt håret själv medans jag väntar på att tvätten ska bli klar här hemma hos svärföräldrarna.. blev väldigt nöjd för att gjort hela håret själv och sen vart de fint för att vara blond på mig. Men snart blir jag en annan färg i håret men får se n...

Av Sandra - 27 juli 2012 23:38

Jaa vad roligt de ska bli, i september blir de att åka ner till pappa och vara fdär på obestämd tid :) Var ett tag sen jag träffa min fina familj där nere .. Ja inte har mam vart så duktig på att uppdatera här men men.. Nu har mam iaf fyllt 25 oc...

Av Sandra - 16 juli 2012 23:56

Jaha då har man fyllt 25 år i går den 15/7 Nu är man halv vägs till 50 haha:) Vad har man gjort med sitt liv, känns som mam borde ha hunnit med så mycket mera. Inget som jag ville ha tills jag var 25 har jag fått. Men nu hoppas jag turen vänder för m...

Ovido - Quiz & Flashcards