Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Tacksamhet!

Av Sandra - 29 mars 2011 21:30

Jag säger då det blir så himla glad att få såna fina kommentare från personer som man inte trodde läste eller kanske så intresserad om hur jag har det och mår, visst bryr sig alla på olika sätt men det värmer verkligen att just få såna fina kommentare från dessa personer och ni vet vilka ni är!


Tack för att ni håller mitt hop och mod uppe när det känns som jobbigast, för tro det eller ej så betyder dom små orden väldigt mkt för mig.

Kände att jag behövde få tillägna ett blogg inlägg just er som stöttar mig :)


Finns en som har berört mig väldigt mycket och som har skrivt väldigt många stärkade ord och känns verkligen så äkta att få läsa dom sakerna från just dig, för jag vet att du inte har haft/har det själv så lätt alla gånger. Ska jag vara helt ärlig så när jag läste det du skrev så började faktist gråta för att jag vart så rörd så tack Jenny! ^^


Alla behöver få höra några stärkade ord nån gång i mellan åt alla behöver få ha nån att luta sig mot när vägen framåt är hård och gropig för att orka fortsätta, jag är glad att jag inte är ensam och att jag alltid har en famn att vända mig till i både god och dåliga dagar.


Skulle vilja säga så mycket till alla er som verkligen har stöttat mig är så tacksam för det är inte alltid lätt! Sen är det kul att se att de finns personer som man inte känner så super bra som ändå bryr sig och det säger mycket tycker jag!! :D


Det ända jag kan säga nu är; TACK och många kramar och tankar till er!

 
 
Elina

Elina

29 mars 2011 22:26

Vilket mysigt inlägg och läsa. :)

http://www.volanen.blogg.se

 
MissJiBs

MissJiBs

29 mars 2011 23:21

Alla behöver vi få vår röst hörd, få våra tårar torkade från vår kind, få känna en värmande famn och en axel att stötta sig mot. Så länge vi kan och vågar visa hur vi mår och hur mycket det kan smärta, kan vi även få stöd från människor i vår omgivning. Det är ingen som ser med blotta ögat hur man kvävs, hur man krampar av smärta och gråt. Vi är för duktiga på att gömma allt de där, för att inte visa oss sköra eller små. Jag är tacksam att du berättat här på bloggen om hur du mår. Det blir lättare för andra att kunna agera och visa sin ståndaktiga sida som vän eller som vänlig själ. Vi pratade om hur alla behöver få veta hur unika och underbara de är, varje dag. Det kommer jag alltid att stå för. Alla är vi unika och speciella. Jag önskar att du fick se dig själv från mina ögon, låta dig se vad jag ser och vad jag läser på din blogg. Jag tycker du är stark som vågar skriva om hur du känner. Det är inte många som vågar eller vill göra det pga att folk snackar skit. Jag har slutat bry mig om vad folk säger. De behöver inte leva mitt liv åt mig, det gör jag bäst själv ändå. Samma gäller dig. Hellre få spy galla och rensa systemet, än att kvävas av all skit man samlar på sig. Så jag är tacksam för din och även min skull, att du visade mig/oss vad du känner så att jag/vi kan stötta. Värmde i mitt hjärta när jag såg detta inlägg av dig... gjorde nästan ont på ett sätt. Jag är glad om jag kunnat ge dig stöd, värme, tro och hopp. Du ska se att det löser sig även för dig. Många varma kramar från lilla JAG :D @-;--

http://www.missjibs.blogspot.com

 
Elina

Elina

30 mars 2011 10:52

Ja, det är väl bara att vänja sig hur det är med småbarn. Baciller hit och dit. :) Men en förkyldning kan jag leva med. Och visst är det underbart med sol. :)

http://www.volanen.blogg.se

 
Ingen bild

Cissi

30 mars 2011 12:50

Sugen på den nyaste iPhone, en iPad eller ett Playstation 3? På Supergratis.se kan du få dessa prylar HELT gratis, inget krångel, frakt eller fejk!
Läs mer och bli medlem här: http://www.supergratis.se/?r=77871

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 25 augusti 2014 00:44

Ligger jag här i sängen och funderar på livet och på hur långt man har kommit på dom senaste åren, hur många vänner man har möt och många vänner man lämnat efter sig under sin resa framåt. Jag har tänkt mycket den sista tiden om att jag har saknat a...

Av Sandra - 19 augusti 2012 13:17

Ja här har ni resultatet efter att jag fixa till håret hos frissan. mem är inte helt nöjd med de rosa så till veckan så ska jag ta bort det ;-) Jätte fint om har de uppsatt men när de är utsläppt aå ser de inte bra ut....

Av Sandra - 2 augusti 2012 01:52

Har blekt håret själv medans jag väntar på att tvätten ska bli klar här hemma hos svärföräldrarna.. blev väldigt nöjd för att gjort hela håret själv och sen vart de fint för att vara blond på mig. Men snart blir jag en annan färg i håret men får se n...

Av Sandra - 27 juli 2012 23:38

Jaa vad roligt de ska bli, i september blir de att åka ner till pappa och vara fdär på obestämd tid :) Var ett tag sen jag träffa min fina familj där nere .. Ja inte har mam vart så duktig på att uppdatera här men men.. Nu har mam iaf fyllt 25 oc...

Av Sandra - 16 juli 2012 23:56

Jaha då har man fyllt 25 år i går den 15/7 Nu är man halv vägs till 50 haha:) Vad har man gjort med sitt liv, känns som mam borde ha hunnit med så mycket mera. Inget som jag ville ha tills jag var 25 har jag fått. Men nu hoppas jag turen vänder för m...

Ovido - Quiz & Flashcards