Direktlänk till inlägg 13 mars 2011

Sluta!!

Av Sandra - 13 mars 2011 19:58

Ett ända stressande hela tiden och en massa tankar som snurrar, kan det inte bara ta stopp nu kan jag inte få stanna upp och få andas ut en stund? Jag är så jävla less försök inte vara nåt du kan vara, försök inte bry dig när du inte gör det. Sluta!! Usch alla dessa jobbiga och tråkiga tankarna. Känns inte riktigt som om jag ska ta och skriva här egentligen men känner bara att få skriva av mig lite blir ju tokig av alla mina tankar som snurrar och hoppar runt inom mig!! .. Nu måste jag sätta ner foten .. 


Haft en toppen mysig helg iaf hos mina svärföräldrar skulle egentligen bara bli där till Lördag men så blev det att stanna ända till Söndag istället, är ju inte varje dag man far dit så då ska man ju passa på att vara där.. Ätit god mat, mysigt, sett på lite film och så självklart följt skidskyttet för damer och herrar.. haha :D Men nu är jag hemma igen för en stund ska bara dusch för att sen gå till hjärtat som ville att jag skulle komma och sova med han! SÖTUNGEN MIN ^^ .. Kommer att lägga upp lite bilder senare som jag har tagit i helgen, så håll utskick!

 
 
Ingen bild

MissJiBs

13 mars 2011 20:14

Jag kan till fullo förstå dig... d har varit som en enda känslomässig ber- och dalbana här oxå. Man vill bara att tid o rum ska stanna upp, låta en ha tid till att både tänka o agera. När d kommer till d sista man orkar, då tappar man taget om allt... man känner inte att ngt spelar roll när man ändå inte mår bra inombords. Jag hoppas att d löser sig för dig va d än e. Styrkekramar från mig @--;--

 
Ramona

Ramona

13 mars 2011 20:16

Vill ju se bilder från sminkningen :D Låter som en toppen mysig helg måste jag säga :)

http://ramonaeklund.blogg.se

 
Elina

Elina

15 mars 2011 00:03

Det låter ju som att du behöver sätta ner foten, men vad vet jag. Hoppas iaf de löser sig.

Sen låter det även som att du har haft en skön helg, som det ska vara. Mysis! Vill du förresten inte vinna en väggtext? ;)

http://www.volanen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 25 augusti 2014 00:44

Ligger jag här i sängen och funderar på livet och på hur långt man har kommit på dom senaste åren, hur många vänner man har möt och många vänner man lämnat efter sig under sin resa framåt. Jag har tänkt mycket den sista tiden om att jag har saknat a...

Av Sandra - 19 augusti 2012 13:17

Ja här har ni resultatet efter att jag fixa till håret hos frissan. mem är inte helt nöjd med de rosa så till veckan så ska jag ta bort det ;-) Jätte fint om har de uppsatt men när de är utsläppt aå ser de inte bra ut....

Av Sandra - 2 augusti 2012 01:52

Har blekt håret själv medans jag väntar på att tvätten ska bli klar här hemma hos svärföräldrarna.. blev väldigt nöjd för att gjort hela håret själv och sen vart de fint för att vara blond på mig. Men snart blir jag en annan färg i håret men får se n...

Av Sandra - 27 juli 2012 23:38

Jaa vad roligt de ska bli, i september blir de att åka ner till pappa och vara fdär på obestämd tid :) Var ett tag sen jag träffa min fina familj där nere .. Ja inte har mam vart så duktig på att uppdatera här men men.. Nu har mam iaf fyllt 25 oc...

Av Sandra - 16 juli 2012 23:56

Jaha då har man fyllt 25 år i går den 15/7 Nu är man halv vägs till 50 haha:) Vad har man gjort med sitt liv, känns som mam borde ha hunnit med så mycket mera. Inget som jag ville ha tills jag var 25 har jag fått. Men nu hoppas jag turen vänder för m...

Ovido - Quiz & Flashcards