Direktlänk till inlägg 29 juni 2010

Det här var kul! :D

Av Sandra - 29 juni 2010 21:33

Jag måste då säga att de är riktigt kul att se att de är så många som läser ens blogg, trodde jag inte.. Kanske skriver nåt intressant iaf.. haha!:)


Då har man kommit sig hem från jobbet så nu har man fått i sig lite mat i magen och de var behövligt måste jag säga.. gott gott.. Så hade väl tänkt ta och lägga mig och se lite Miami Medical ett tag sen hoppa in i duchen innan man ska hoppa ner i sängen! :P


Jag har bestämt mig att jag måste ta och sluta snusa så vi får väl se hur det går, men de känns som att de ska gå rätt bra. Har ju trappat ner på mitt snusande utan att jag har tänkt på det så då kan de ju inte vara så svårt ! ^^ GOD LUCK TO ME!


Ja, I morgon börjar ju den berömda Boden Alive :D Så de ska bli riktigt kul får vi bara hoppas på bra väder och ett gott humör... Det ska bli grymt skönt att man får 3 dagars ledigt, Fredag, Lördag och Söndag :) Tur man fick byta bort min Fredag så nu jobbar man i morgon istället! .. Så när man har rast i morgon så ska jag fara och hämta min kära svärmor så ska vi dra i väg på stan och käka lunch och bara strossa runt där tills man börjar jobba igen .. :) Mycket mysigt!..


Men som sagt så hade vi ju midsommar här för inte så många dagar sen... Tiden bara rinner i väg! :P Så i Fredags så jobbade man då till 14 så när man slutade så for man till mina kära svärföräldrar och min pojke för att spendera kvällen där, vi grillade och drack oss lite cider och vin tills killarna väl drog i väg för att jobba natt.


Så då fortsatte vi tjejer att dricka och sitta och surra en massa, sen från ingen stans så kom Ramona på att hon ville klippa sig så vi tog oss till datorn och kollade om vi kunde hitta nån frisyr som hon ville ha så till slut så tog Anneli saxen handen och klippte Ramon och hon vart så fin, så medans hon blev klippt så vart jag så sjukt sugen jag med så när hon var klar så bestämde jag mig oxå för att klippa mig. Kände att jag behövde då lite förnyelse i mitt hår jobbigt att klippa av min långa hår men jag trivs bra med mitt hår nu med för tog inte allt för mycket så jag skulle kunna stoppa upp håret, Sen så färgade man håret i går oxå.


När jag var klar så var de Annelis tur att sätta sig i stolen för att få håret färgat av mig :) Rolig kväll va? vem kommer på att man ska klippa och färga håret när man sitter och dricker.. ?! haha.. Men snygg vart vi alla 3 så ... Vi var väl i säng så där halv 5 på morgonen :)Sen reseten av helgen så var jag kvar hos Familjen Eriksson och bara tog de lungt och vara sällskap åt Anneli när grabbarna jobba så man kan väl säga att de var en riktigt härlig helg!


Men nu hade jag inte tänkt ta och skriva så mkt mer utan jag tänkt bjuda på lite bilder från midsommaren :)!


           

Joel och Ramon plus mitt finger.

Middags bordet! :)


Nyklippt Ramona

Före

Efter, Så vad tycker ni?

Puss

 
 
Ingen bild

Patrik

29 juni 2010 23:15

Vart ju bra frillor på er båda ^^

 
Ingen bild

Sofia (Miss-Sofie)

6 juli 2010 22:04

Du blev så snygg så ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 25 augusti 2014 00:44

Ligger jag här i sängen och funderar på livet och på hur långt man har kommit på dom senaste åren, hur många vänner man har möt och många vänner man lämnat efter sig under sin resa framåt. Jag har tänkt mycket den sista tiden om att jag har saknat a...

Av Sandra - 19 augusti 2012 13:17

Ja här har ni resultatet efter att jag fixa till håret hos frissan. mem är inte helt nöjd med de rosa så till veckan så ska jag ta bort det ;-) Jätte fint om har de uppsatt men när de är utsläppt aå ser de inte bra ut....

Av Sandra - 2 augusti 2012 01:52

Har blekt håret själv medans jag väntar på att tvätten ska bli klar här hemma hos svärföräldrarna.. blev väldigt nöjd för att gjort hela håret själv och sen vart de fint för att vara blond på mig. Men snart blir jag en annan färg i håret men får se n...

Av Sandra - 27 juli 2012 23:38

Jaa vad roligt de ska bli, i september blir de att åka ner till pappa och vara fdär på obestämd tid :) Var ett tag sen jag träffa min fina familj där nere .. Ja inte har mam vart så duktig på att uppdatera här men men.. Nu har mam iaf fyllt 25 oc...

Av Sandra - 16 juli 2012 23:56

Jaha då har man fyllt 25 år i går den 15/7 Nu är man halv vägs till 50 haha:) Vad har man gjort med sitt liv, känns som mam borde ha hunnit med så mycket mera. Inget som jag ville ha tills jag var 25 har jag fått. Men nu hoppas jag turen vänder för m...

Ovido - Quiz & Flashcards