Direktlänk till inlägg 23 juni 2010

Fixat ^^

Av Sandra - 23 juni 2010 15:58

Går rätt seg för mig nu att skriva något vettigt i danna blogg, men jag skriver iaf så det är ju bra eller? ^^ Hmm, I går så hände det inte så mycket var ju upp rätt sent för att jag inte kunde sova, men när hjärtat kom så tog vi oss en promenad! Så var väl i säng och kunde somna vid ca 03.00 men jag tog mig upp när jag skulle jobba så det var ju bra :) Jobbade en kort dag och de var grymt skönt, när jag slutade så for jag hem och myste med hjärtat heeeeela långa dagen ^^ Vart som sagt inte så mycket gjort, men är ju skönt att bara göra inget när man har jobbat rätt mycket. På kvällen så tog vi oss till Daniel och så hade vi sån tur att vi fick skjus av min söta Ramona!! ^^


I dag var de bara att kliva upp tidigt för att ta sig till Luleå för att göra sina naglar, fick skjus av svärföräldrarna som skulle till Luleå dom med. Så vart ju rätt tidigt man var i Luleå, så man hann ju gå på stan innan man skulle vara och göra naglarna. Hittade mig ett par skor äntligen och dom var grymt sköna! :D:D Gillar dom mycket.. Vart oxå super nöjd med mina naglar :) Gick fort att göra dom oxå så man gick sitta och vänta ett tag tills bussen skulle gå sen! Har väl inte hänt så mycket mer denna dag, men ska ta och göra lite mat nu sen blir det att träna lite och ska bli skönt för de var sjuuuuuukt länge sen nu *fy på mig* sen blir det att klippa min sötunge!!... Får man se vad som händer mer, om man ska ta sig till stan igen eller om man blir kvar här, men de får tiden utvisa! Men nu ska jag springa och göra lite mat... ^^


Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 25 augusti 2014 00:44

Ligger jag här i sängen och funderar på livet och på hur långt man har kommit på dom senaste åren, hur många vänner man har möt och många vänner man lämnat efter sig under sin resa framåt. Jag har tänkt mycket den sista tiden om att jag har saknat a...

Av Sandra - 19 augusti 2012 13:17

Ja här har ni resultatet efter att jag fixa till håret hos frissan. mem är inte helt nöjd med de rosa så till veckan så ska jag ta bort det ;-) Jätte fint om har de uppsatt men när de är utsläppt aå ser de inte bra ut....

Av Sandra - 2 augusti 2012 01:52

Har blekt håret själv medans jag väntar på att tvätten ska bli klar här hemma hos svärföräldrarna.. blev väldigt nöjd för att gjort hela håret själv och sen vart de fint för att vara blond på mig. Men snart blir jag en annan färg i håret men får se n...

Av Sandra - 27 juli 2012 23:38

Jaa vad roligt de ska bli, i september blir de att åka ner till pappa och vara fdär på obestämd tid :) Var ett tag sen jag träffa min fina familj där nere .. Ja inte har mam vart så duktig på att uppdatera här men men.. Nu har mam iaf fyllt 25 oc...

Av Sandra - 16 juli 2012 23:56

Jaha då har man fyllt 25 år i går den 15/7 Nu är man halv vägs till 50 haha:) Vad har man gjort med sitt liv, känns som mam borde ha hunnit med så mycket mera. Inget som jag ville ha tills jag var 25 har jag fått. Men nu hoppas jag turen vänder för m...

Ovido - Quiz & Flashcards