Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

FIKA+TRÄNING :)

Av Sandra - 22 februari 2010 22:23

Riktigt härligt har det vart att träna idag, har verkligen get järnet så nu har man helt matt i kroppen :) Man får väl se hur mkt träningsvärk man har i morgon när man vaknar... Kan ju alltid hoppas på att man har träningsvärk för så vet man att man har gjort ett bra jobb.. haha.. Kan väl säga så att denna dag har ju vart rätt frustrerande jobbig, vaknade av att dem där jävla byggarbetarna slipa och slog i vägen från grannlägenheten så man inte kunde sova nå mer, inte kunde man somna om heller arrrg, så de var ju bara att kliva upp och göra sig klar för dagen och med min tur så slutade dem slipa och banka... Varför ska de alltid vara så ? Ajja var ju inget att göra åt det, som sagt så började dagen inte så bra och hade ju inte de bästa humöret :/ Men som tur var så fick man prata av sig lite och mysa så då vart de bättre =) 


Som i vanlig ordning så vart det fika med mina tjejer på stan där vi satt och surra och flumma runt, Träffade en kompis som berättade att han hade köpt sig ett par hörlurar på Vidars för 1 krona, detta erbjudande vara för dom som vara med i en kropp på FB så då man kunde ju inte bara missa detta erbjudandet så man vart medlem i den gruppen och gick sedan vidare till Vidars och köpte sig ett par hörlurar oxå, säger ju bara det att FB är ju riktigt bra att ha ;) Kanske inte vara dom bästa hörlurarna men dom funka iaf för när man ska träna!! Dom kostade ju bara 1 krona så... 


Sitter just nu och funderar på om man ska gå och lägga sig eller om man kanske ska lägga sig i sängen och slå på en film och ringa till en underbar vän och höra om man ska få lite sällskap eller hur det blir... ;P 


Vädret ute i dag då, ja de har vart lite kyligt men inget man ska behöva klaga på iaf är bara less på all förbannade snö som hela tiden ska komma. Nu vill man har sommar och sol så man slipper klä på sig en massa kläder :) Tror nog inte jag har längtat så mkt efter sommar som detta år! Kommer blir så sjukt bra och rolig sommar... ! 


Hörs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 25 augusti 2014 00:44

Ligger jag här i sängen och funderar på livet och på hur långt man har kommit på dom senaste åren, hur många vänner man har möt och många vänner man lämnat efter sig under sin resa framåt. Jag har tänkt mycket den sista tiden om att jag har saknat a...

Av Sandra - 19 augusti 2012 13:17

Ja här har ni resultatet efter att jag fixa till håret hos frissan. mem är inte helt nöjd med de rosa så till veckan så ska jag ta bort det ;-) Jätte fint om har de uppsatt men när de är utsläppt aå ser de inte bra ut....

Av Sandra - 2 augusti 2012 01:52

Har blekt håret själv medans jag väntar på att tvätten ska bli klar här hemma hos svärföräldrarna.. blev väldigt nöjd för att gjort hela håret själv och sen vart de fint för att vara blond på mig. Men snart blir jag en annan färg i håret men får se n...

Av Sandra - 27 juli 2012 23:38

Jaa vad roligt de ska bli, i september blir de att åka ner till pappa och vara fdär på obestämd tid :) Var ett tag sen jag träffa min fina familj där nere .. Ja inte har mam vart så duktig på att uppdatera här men men.. Nu har mam iaf fyllt 25 oc...

Av Sandra - 16 juli 2012 23:56

Jaha då har man fyllt 25 år i går den 15/7 Nu är man halv vägs till 50 haha:) Vad har man gjort med sitt liv, känns som mam borde ha hunnit med så mycket mera. Inget som jag ville ha tills jag var 25 har jag fått. Men nu hoppas jag turen vänder för m...

Ovido - Quiz & Flashcards